Saturday, March 6, 2010

bowling...aktiviti budak2 URBAn lah sangat....

bowling adalah permainan yang pelik !!!
da lah bayar mahal
kne beli stokin ????
kene pakai kasut busuk
kene g tempat-tempat yang tak terjamin
baling bola, jatuhkah pin, haish...
dah tuh baling bola jatuhkan pin>>>>seronok, yayyy
keseronokan yang pelik bagi aku pasal ak maen baling kuat2 jer pon...
x pakai skill
da tak berpeluh
x membantu dalam karier aku pon dalam menjadi dokter
tapi dapat spend time ngn kawan2 tuh yang paling best
jom lah kwn2 spend time ngn bende laen
ak da boring maen bowling x terer2 pon...
haiyaa,

sesaper yang ader ccadangan spot hiking baek punya dekat2 kl kasiktau sama gua pasal gua memang nak hiking nih pon....

tapi kalu mmbe ajak ak mesti ikut pasal ak masih lagi dikategorikan sebagai orang kaya pasal boleh layan bakso/burger balik dari wad n makan waffle lepas asar, kasut pon ak x pakai stoking, peduli aper aku kasut busuk !!!! lagipon ak x der ah teruk sangat maen bowling, lg2 kalu ak memang tengah fikirkan ak boleh.....

2 comments:

  1. ok a dr main ski. lg mahal dowh... dh la jatuh2. peluh tgh2 ais. lg bengong. sakit kaki plak tu. kena beli glove, stokin. pg mandi sungai la bes

    ReplyDelete
  2. alah mahal sikit jerr boleh men sampai puas hati,,,lagipon boleh terlangar-langar ngn awek hihihih...

    ReplyDelete